Blogroll

wtorek, 17 lutego 2015

Pranie wyprawki

Autor: Justa o 03:12
Chociaz jestem dopiero w 25 tyg ciazy to jak wróce z usg w sobote i mi potwierdzi czy bedzie chłopczyk i dziewczynka zaczne wyciagac ubranka i prac. Pewnie uwazacie ze jeszcze mam czas( zgadzam sie z wami) ale ubranka leza na strychu wiec z mezem uznalismy ze wypiore je dwa razy pierw w zwykłym proszku bez prasowania... poem w dzieciecym i z prasowaniem. W domu za bardzo duzo miejsca do suszenia nie mam wiec troche sie z tym zejdzie po za tym znajac nasza pralke to w trakcie prania sie jeszcze popsuje( Ma  lata i juz była 3 razy w naprawie) dobrze ze z mezem sokupilismy dodatkowa gwarancje na 5 lat czy cos takiego.Nie powiem wam jaki model pralki ale znalazłam podobna w necie od tego producenta
Znalezione obrazy dla zapytania pralka WHIRLPOOL AWE 4516
 


Pralka jest ładowana od góry ale teraz załuje ze normalnej nie kupiłam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

TinaNeko- różnosci Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea