Blogroll

wtorek, 17 marca 2015

Blogsfera---Canpol

Autor: Justa o 07:59
Pewnie kazy rodzic czy przyszły rodzic zna firme Canpol... Ja ja poznałam przy pierwszej ciazy, ze wszystkich produktów byłam zadowolona. A teraz na ich stronie internetowej organizowane sa akcje do testowania. Jeżeli masz bloga możesz sie zgłosić. W tym miesiacu jest 45 zestawów w skałd wchodzi:
- Laktator Basic
-wkładki laktacyjne
-podkłady poporodowe

Wybiora 20 blogów do testowania i 25 blogów które beda organizowały konkurs z tymi produktami na swoim blogu.Wiecej info w linku


1 komentarze:

Unknown pisze...

I ja zgłaszałam się kilkakrotnie,niestety ani razu się nie udało,życzę zatem powodzenia:)

A przy okazji zapraszam do mnie na bloga na konkurs:
http://mamatataiza.blogspot.com/2015/03/pierwszy-konkurs.html

Prześlij komentarz

 

TinaNeko- różnosci Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea